Feedback Rawatan

ANTARA KESAN & PERUBAHAN SELEPAS RAWATAN
Wan Napisah Wan Ngah

Wan Napisah Wan Ngah

Rawatan Pembuka Aura

Alhamdulillah ust..dr beberapa siri rawatan yg saya ikuti bnyk perubahan pd diri, bisnes pn mulai nmpk respon dan hubungan dlm keluarga pn ada perubahan..

Puan Nur Sakinah

Puan Nur Sakinah

Rawatan Pembuka Aura

“Assalamualaikum ustaz, 2 orang anak makcik telah join rawatan secara P L….. anak lelaki makcik ada nampak sedikit perubahan,…dah mula berkerja …. Anak perempuan dah boleh sabar sikit…. biasanya kalu mkcik marah dia tak sabar….cuma jodoh lah susah sangat,…”

Puan Suriati

Puan Suriati

Rawatan Sihir

“Salam ustaz..stelah empat kali akk buat rwatan utk suami yg trkna sihir alhamdulillah ada nmpak prubahan..air muka nmpak lain..ceria sikit.klu x nk pndang muka akk pon xnk..bila akk tgur ssah sngat nk jwab mulut mcm trkunci..alhamdulillah ada prubahan..bila ditegur dia jwab dn pdng ke muka akk..”

Rosnah bte Hj Husin

Rosnah bte Hj Husin

Rawatan Sihir & Saka

Asslam semua setelah saya melalui hampir 10x rawatan bersama ustaz awal,dengan izin allah kini aura diri semakin mantap, saya kini sehat bahagia ceria brjaya..jutaan terima kasih pada ustaz awal

Siti Nor Rubiah Bt Saroni

Siti Nor Rubiah Bt Saroni

Rawatan Jarak Jauh

salam ustaz… sbelum ni sy tak pernah pun buat rwtan jarak jauh dgn mana2 perawat… kbiasaannye sy buat rawatan secara berhadapan dgn perawat… sy tergerak hati nak buat rawatan jarak jauh swaktu sy bca status ustaz di fb… so,sy join group whatsapp ustaz dan baca info/maklumat yg ustaz beri…

alhamdulillah… setelah jalani rawatan jarak jauh dgn ustaz beberapa kali… diakui memang ada perubahan wlaupun tak banyak…. antaranye… jIka dlu badan rsa berat,alhamdulillah adelh rsa ringan…. jIka masuk dlm umah,rsa umah sempit… la ni bile masuk dlm umah,rasa lapang dah… t.kasih pada ustaz dan semoga kesembuhan jadi milik sy serta mereka yg lain…

Idayu Binti Mokhtar

Idayu Binti Mokhtar

Rawatan Sihir & Saka

Assalamualaikum Ustaz sejak berapa Kali ikut rawatan diri saya makin tenteram.pi keja pun dah tak rasa serabut,tapi saya masih perlu ikut lagi rawatan.

Puan Siti

Puan Siti

Rawatan Pembuka Aura

Assalamualaikum ustaz awal…maaf lbt bg respon pasal fedbck….sepanjang akk letak nm ank akk (siti nur amalina ashqeen & muhd ridaudin 3xrwtn PL) Alhamdulilah…mmg npk sgt2 kesannya…dr sikap tgkah laku…prniagaan aura npk hasilnya…

Nur Syafiqah Binti Zainal

Nur Syafiqah Binti Zainal

Rawatan Umum

Assalamualaikum ust.. selepas rawatan sy rsa sakit pinggang sgt selama 2 hari.. selepas itu dah kurang sakit. Bahu dan blkng badan tidak selalu sakit seperti sebelum ni.

Norzana Ratiman

Norzana Ratiman

Rawatan Pembuka Aura

assalammualaikum
da ulang kali akk mmg buat minyak aura rezeki ..
yg guna minyak 1000 bunga

alhamdulillah syukur..rezeki akak allah beri melimpah ruah,akak rasa konfudent bila berhadapan ngan org cakap pasal bisnes akak..klu x seblm ni akk mmg rasacam tak yakin..dan alhamdulillah seriap hari akk pakai ada je rezeki dari Nya asbab minyak aura..

terimakasih byk ust ..asbab pertolongan ust,pengisian aura.. menangis akk sbb akk semakin bersemangat..
setiap bulan insyaallah rezeki sewa canopi..ada je..rezeki milik allah kita yakin dan usaha